пятница, 31 августа 2012 г.

Емоційне …


Останній день літа. Сьогодні і терпко і солодко одночасно. Такий сонячний день, але цього тепла вже не можна втримати.
 Літнє проміння залишиться лише у вигорівших пасмах волоссям, в трохи засмаглій шкірі, в спогадах … Осіннє повітря наповнюється солодкими запахами. По вулиці вже не можливо пройти спокійно -  ніс забиває дух пізніх квітів, аромат  динь і гарбузців, присмак овочів і фруктів.



І  від цього так шалено хочеться встигнути… Встигнути ввібрати останнє тепло, втекти з офісу, встрибнути в останні потяг на південь, бігти пляжем , дорогою скидати одяг, плескатися в воді, і втікати від коханого по хвилям. 
 










Хочеться встигнути повалятися в траві, перекочуватися з боку на бік, реготати, як дурні – до болю в животі,  і цілуватися, як школярі, поки не затерпнуть губи. Все це  закінчується…закінчується, якось раптово. Закінчується велетенські рожеві помідори – солодкі, як мед. Закінчуються запечені баклажани на вогнищі і ці посиденьки до ночі…до зорепадів.

 Допивається біле вино, привезене десь  з Грузії, доїдаються яблука  з Волині, і навіть шматок сиру, куплений в Італії і доставлений подругами, підходить до кінця. Ще маючі всі ці літні захоплення – вже починаю за ними сумувати. Треба, якось перебудуватися, але як -  ще не знаю. Сьогодні вночі ще буде +11. Сьогодні в ночі ми буде проводжати літо…

6 комментариев:

  1. главное не грустить , осень тоже классная пора)

    ОтветитьУдалить
  2. согласна, осень - отличная пора, но я человек весны и лета))) не буду грустить, просто нужно перестроиться)))

    ОтветитьУдалить
  3. Скоро Новый год :) вот и вся перестройка :) шучу, а вообще, мы же радуемся каждой минуте и это главное, главное, чтобы наши любимые были рядом всегда и будет гармония :) Следующее лето будет еще замечательнее, я это знаю :)

    ОтветитьУдалить
  4. Это просто мои эмоции...из сиюминутного )))

    ОтветитьУдалить
  5. Я плохо понимаю украинские словечки))))), но я поняла твои эмоции, Ирина! Тоже люблю лето, но увы у нас в Сибири тоже его не хватает(

    ОтветитьУдалить
  6. Оля, я рада, что вы меня понимаете )))))) А в Сибири не смотря на то что я человек весна-лето я очень хочу побывать )))

    ОтветитьУдалить

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...